logo naglowek

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.
Materiał opracowany przez Lokalną Grupę Działania Stowarzyszenie Korona Północnego Krakowa.
Instytucja Zarządzająca PROW 20140 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Strona www.koronakrakowa.pl współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania "Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.
Operacja mająca na celu sprawne wdrażanie LSR w tym realizację Planu Komunikacji, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania: "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Przewidywane wyniki operacji: Wdrożona LSR, zrealizowany Plan Komunikacji.

Spotkania dotyczące Marki Lokalnej "Spichlerz Koronny"

W dniach 27.03.2019r. oraz 02.04.2019r. w Michałowicach oraz w Wawrzeńczycach zorganizowane zostały spotkania informacyjne dotyczące projektu pt. "Spichlerz Koronny"- wdrożenie oraz promocja Marki Lokalnej LGD.

Spotkania zainaugurowały realizację projektu własnego LGD, w ramach którego chcemy pod wspólną Marką „Spichlerz Koronny” promować produkty i usługi lokalne, które są świadczone w oparciu i z wykorzystaniem lokalnych zasobów.

W dzisiejszych czasach posiadanie Znaku Marki Lokalnej przez przedsiębiorstwo ma wymiar nie tylko prestiżowy, ale jest także narzędziem marketingowym oraz sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji. Klienci szukają lokalnych produktów i usług dobrej jakości, a funkcjonująca
i wypromowana Marka Lokalna pozwala im dotrzeć do sprawdzonych i wyróżniających się produktów czy też miejsc. Marka „Spichlerz Koronny” ma na celu wyróżnienie produktów i usług o najwyższej jakości, wartościowych z punktu widzenia rozwoju obszaru LGD.

Na zorganizowanych spotkaniach uczestnicy dowiedzieli się o założeniach projektu własnego. Pani Olga Galek z Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych MILA- ekspert z zakresu tworzenia marek lokalnych na przykładach krajowych i europejskich pokazał czym jest marka lokalna, jakie są wymierne korzyści wizerunkowe oraz finansowe posiadania statusu Użytkownika Marki oraz jak wygląda procedura ubiegania się o nadanie Znaku Marki.

Wśród podmiotów, z którymi chcielibyśmy podjąć współpracę i zachęcić do ubiegania się o Znak Marki „Spichlerz Koronny” są:

- producenci lokalnej żywności- firmy oraz osoby prywatne, w tym rolnicy (np.  piekarnie, cukiernie, masarnie, pasieki, lokalni producenci przetworów, sklepy typu delikatesy itp.)

- podmioty świadczące usługi głównie w branży hotelarsko- gastronomicznej oraz posiadające ofertę spędzania wolnego czasu (w tym agroturystyka)

- producenci rękodzieła

Projekt dopiero ruszył, zachęcamy do zgłębiania tematu, a wszystkich zainteresowanych tą tematyką do kontaktu z naszym Biurem, w którym  będzie można zasięgnąć wszystkich niezbędnych informacji.

Wyszukaj na stronie

Ocena satysfakcji z miejsca zamieszkania

sonda2

Sonda dotycząca wpływu realizacji LSR i działalności LGD na poprawę jakości życia na obszarze LGD

sonda lsr

Sonda dotycząca doradztwa

Język strony

enfrdeitptrues

Działaj Lokalnie

logo dzialajlokalnie

Kanał YouTube

Aplikacja Carotty

main icon

Archiwalna strona WWW

Polecamy

baner
baner

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

  
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk
We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.

Ok